Dé Noordelijke Motorbeurs in de Martiniplaza, is gestart in 1996 en is een jaarlijks terugkerend evenement.
De beurs is inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere motorbeurzen van Nederland.
Op de beurs presenteren ca. 110 bedrijven en organisaties hun produkten en diensten. Naast de vele nieuwe en gebruikte motoren o.a. vinden kleding, accessoires, toerisme, verzekeringen, rijopleidingen, gehoorbescherming en gereedschappen.
Ook de politie was aanwezig met als thema ‘veurjoar in de kop’.
Alle foto’s: klik hier
De eerste voorjaarsdag is voor veel motorrijders reden om hun stalen ros weer van stal te halen. De politie en de verkeer- en vervoerberaden van Drenthe en Groningen willen graag dat ze goed voorbereid op pad gaan en dat andere weggebruikers hen niet over het hoofd zien. Met de campagne ‘Veurjoar in de kop? vragen ze daar aandacht voor. Motorrijders die online aanhaken maken kans op een barbecuefeestje met hun motorvrienden.
Foto’s: Geert van Duinen